Звіт з дистанційної роботи в період карантину з 27.04. 2020 по 11.05. 2020 педагогічного колективу ЗДО «Яблунька» с. Худяки Леськівської сільської ради

Дата: 08.05.2020 10:05
Кількість переглядів: 1006

За період карантину (27.04.2020 – 11. 04.2020р.) педагогами закладу «Яблунька» здійснювалася освітньо - навчальна та самоосвітня діяльність.

Під час дистанційної роботи: 

  1. Педагоги закладу написати індивідуальні плани роботи з дистанційної роботи відповідно до річних завдань ЗДО «Яблунька».
  2. Опрацювали статтю: «Дистанційна робота педагогів в умовах карантину у запитаннях та відповідях».
  3. Ознайомилися:
    1. Лист МОН «Умови та оплата праці працівників освіти в умовах карантину»;
    2. Публікацією К.Крутій «Вимоги до зустрічі, або що таке дисант з дошкільнятами?»
    3. Методичні рекомендації «Іноваційні підходи до організації роботи з питань безпеки життєдіяльності з батьківською громадою закладу»
    4. Семінар-практикум «Профілактика жорстокого поводження з дітьми»
    5. Консультація «Формування емоційної сфери та розвиток творчого потенціалу дошкільників під час карантину»

4. Опрацювали:

         4.1. Теоретичний матеріал з теми: «LEGO-техногогії в освітньому процесі»

         4.2. Статтю «Виховання морально-духовних норм засобами ігрової діяльності під час карантину»

 5. Самоосвіта:

         5.1. Перегляд вебінару «Управлінська грамотність – запорука ефективності роботи закладу освіти» та отримала сертифікат вебінару (директор Короп Лариса Володимирівна)

       5.2.  Перегляд вебінару «Арт-терапія для себе і клієнтів»

та отримала сертифікат вебінару (практичний психолог Атамась Олександра Геннадіївна)

       5.3.  Перегляд вебінару «Робота в умовах пандемії: інструкція для медсестри дитсадка» та отримала сертифікат вебінару (медсестра Сахно Людмила Володимирівна)

      5.4.  Перегляд вебінару «Розвиток уяви в різні вікові періоди» (Вихователі)

      5.5.   Перегляд вебінару «Онлайн-інструмети для створення навчальних відео та скрінкастів»

     5.6.    Перегляд вебінару «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників» (Вихователі)

     5.7.    Перегляд вебінару «Друге дихання в дистанційному навчанні, узагальнення та нові ідеї» (Вихователі)

6. В роботі з батьками надіслали до вайбер груп.

6.1. Консультації для батьків:

  • «Чим займатися з дітьми під час карантину. Топ 7 веселих розваг.»
  • «5 речей про коронавірус які потрібно знати батькам»
  • «Під час карантину не залишайте дітей самих, і спілкуйтесь із ними.»
  • «Дитяча жадібність що з нею робити? 9 підказок для батьків»
  • «Слухняні ножиці»
  • «Як правильно сортувати сміття»
  • «Економічне виховання в родині»
  • «Речі, які не можна забороняти дитині»
  • «Режим дня для дітей дошкільного віку»
  •  «Як привчити дитину до порядку»
  • «Дозволяти або не дозволяти дітям грати в комп’ютерні їгри»

6.2. Поради батькам:

  • «Ви хочете щоб ваша дитина говорила красиво?»
  • «Кінезіологічні вправи для дітей»
  • «Успішна підготовка дитини до школи»
  • «Поради батькам на кожен день»
  • «Шкідливі звички, що можуть призвести до проблем із вимовою»

6.3. Розвиваюче відео:

  •  «Дітям про правила карантину»
  • «По дорозі жук» (автоматизація звука Ж)
  • «Весняні квіти – первоцвіти»
  • «Асоціативний метод вивчення вірша»
  • «Абетка для дітей»
  • «Як вивчити годинник»
  • «Вчимо цифри»
  • Пісня «Курчатка»
  • Пісня «Дощик накрапає»
  • Пісня «Щебетала пташечка»
  • Пісня «Дитсадок»
  • Руханка «Якщо весело живеться»
  • Руханка «Потягусі»
  • Руханка «Кроком руш»
  • Руханка «Чудовий день»
  • «Впізнай інструмент»
  • «Весела казка»
  • «День матері»
  • «Казка про маму»
  • «Вчимо сусідів»
  • Мультик « Про шкоду, яку сміття завдає довкіллю»

6.4.  Дидактичні ігри:

  • «Звірі ра їх дитинчата»
  • «Хто де живе»
  • «Чий хвостик»
  • «Яка квітка зайва?»
  • «Порахуй солодощі»
  • «Як це пов’язано?»
  • «Що роблять зайці?»
  • «Вгадай інструмент»
  • «Кому що потрібно для роботи»
  • «Знайди тінь»
  • Мовна гра «Склади речення за схемою»
  • «Частини рослини»
  • «Назви пропущені цифри»
  • Ігри -вікторини з грамоти
  • «Буква-мандрівниця»
  • «Розкажи про комах»
  • «Коли планета радіє , а коли плаче?»
  • Математична гра «Веселі задачки»

6.5. Художньо–продуктивна діяльність:

Аплікації:

  • «Равлик»
  • «Квіти»(за задумом із макарон)
  • «Білочка»
  • Створення власної книжечки (за задумом)

Малювання:

  • «Колобок»
  • «Квітка для мами»
  • «Портрет мами»
  • «Сам у дома» ( челендж для дітей старшої та середньої груп)

Ліплення:

  • «Сонечко»
  • «Мій домашній улюбленець»
  • «Ліплення смішариків»

Матеріали для розвитку мовлення:

  • Скоромовки
  • Вірші
  • Пальчикові гімнастики
  • Чистомовки

7. Підібрали та виготовили матеріали

  • Розробили та виготовили дидактичні ігри з розвитку математичних здібностей засобами лего-конструювання.
  • Картотека сюжетно-рольових ігор для всіх вікових груп.
  • Демонстраційний матеріал на тему: «Пожежна безпека»
  • Матеріал з розвитку мовлення та культури спілкування. Комплект мнемотаблиць «Загадки»
  • Виготовлення наголівників для рухливих ігор для рухливих ігор на літньо-оздоровчий період
  • Підбір ігор для розвитку уваги та пам’яті на всі вікові групи
  • Пошук матеріалу для дітей з профілактики булінгу.
  • Підготовка пам’яток для батьків щодо пізнавальної активності дітей

Висновки. Через карантин батьки і діти опинились у полоні своїх комфортних домівок. На жаль, одразу ми не були готові до такого швидкого розвитку подій. Але поступово роботу вдалося налагодити.

Всі педагоги проводили роботу в межах робочого часу, визначеного графіком та добре виконували свої професійні обов’язки. В умовах карантину тісно налагодили взаємозв’язок з батьками вихованців та постійно надавали консультації  щодо організації освітньої діяльності вдома.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано