Звіт з дистанційної роботи в період карантину з 27.04. 2020 по 11.05. 2020 педагогічного колективу ЗДО «Яблунька» с. Худяки Леськівської сільської ради
За період карантину (27.04.2020 – 11. 04.2020р.) педагогами закладу «Яблунька» здійснювалася освітньо - навчальна та самоосвітня діяльність.
Під час дистанційної роботи:
- Педагоги закладу написати індивідуальні плани роботи з дистанційної роботи відповідно до річних завдань ЗДО «Яблунька».
- Опрацювали статтю: «Дистанційна робота педагогів в умовах карантину у запитаннях та відповідях».
- Ознайомилися:
- Лист МОН «Умови та оплата праці працівників освіти в умовах карантину»;
- Публікацією К.Крутій «Вимоги до зустрічі, або що таке дисант з дошкільнятами?»
- Методичні рекомендації «Іноваційні підходи до організації роботи з питань безпеки життєдіяльності з батьківською громадою закладу»
- Семінар-практикум «Профілактика жорстокого поводження з дітьми»
- Консультація «Формування емоційної сфери та розвиток творчого потенціалу дошкільників під час карантину»
4. Опрацювали:
4.1. Теоретичний матеріал з теми: «LEGO-техногогії в освітньому процесі»
4.2. Статтю «Виховання морально-духовних норм засобами ігрової діяльності під час карантину»
5. Самоосвіта:
5.1. Перегляд вебінару «Управлінська грамотність – запорука ефективності роботи закладу освіти» та отримала сертифікат вебінару (директор Короп Лариса Володимирівна)
5.2. Перегляд вебінару «Арт-терапія для себе і клієнтів»
та отримала сертифікат вебінару (практичний психолог Атамась Олександра Геннадіївна)
5.3. Перегляд вебінару «Робота в умовах пандемії: інструкція для медсестри дитсадка» та отримала сертифікат вебінару (медсестра Сахно Людмила Володимирівна)
5.4. Перегляд вебінару «Розвиток уяви в різні вікові періоди» (Вихователі)
5.5. Перегляд вебінару «Онлайн-інструмети для створення навчальних відео та скрінкастів»
5.6. Перегляд вебінару «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників» (Вихователі)
5.7. Перегляд вебінару «Друге дихання в дистанційному навчанні, узагальнення та нові ідеї» (Вихователі)
6. В роботі з батьками надіслали до вайбер груп.
6.1. Консультації для батьків:
- «Чим займатися з дітьми під час карантину. Топ 7 веселих розваг.»
- «5 речей про коронавірус які потрібно знати батькам»
- «Під час карантину не залишайте дітей самих, і спілкуйтесь із ними.»
- «Дитяча жадібність що з нею робити? 9 підказок для батьків»
- «Слухняні ножиці»
- «Як правильно сортувати сміття»
- «Економічне виховання в родині»
- «Речі, які не можна забороняти дитині»
- «Режим дня для дітей дошкільного віку»
- «Як привчити дитину до порядку»
- «Дозволяти або не дозволяти дітям грати в комп’ютерні їгри»
6.2. Поради батькам:
- «Ви хочете щоб ваша дитина говорила красиво?»
- «Кінезіологічні вправи для дітей»
- «Успішна підготовка дитини до школи»
- «Поради батькам на кожен день»
- «Шкідливі звички, що можуть призвести до проблем із вимовою»
6.3. Розвиваюче відео:
- «Дітям про правила карантину»
- «По дорозі жук» (автоматизація звука Ж)
- «Весняні квіти – первоцвіти»
- «Асоціативний метод вивчення вірша»
- «Абетка для дітей»
- «Як вивчити годинник»
- «Вчимо цифри»
- Пісня «Курчатка»
- Пісня «Дощик накрапає»
- Пісня «Щебетала пташечка»
- Пісня «Дитсадок»
- Руханка «Якщо весело живеться»
- Руханка «Потягусі»
- Руханка «Кроком руш»
- Руханка «Чудовий день»
- «Впізнай інструмент»
- «Весела казка»
- «День матері»
- «Казка про маму»
- «Вчимо сусідів»
- Мультик « Про шкоду, яку сміття завдає довкіллю»
6.4. Дидактичні ігри:
- «Звірі ра їх дитинчата»
- «Хто де живе»
- «Чий хвостик»
- «Яка квітка зайва?»
- «Порахуй солодощі»
- «Як це пов’язано?»
- «Що роблять зайці?»
- «Вгадай інструмент»
- «Кому що потрібно для роботи»
- «Знайди тінь»
- Мовна гра «Склади речення за схемою»
- «Частини рослини»
- «Назви пропущені цифри»
- Ігри -вікторини з грамоти
- «Буква-мандрівниця»
- «Розкажи про комах»
- «Коли планета радіє , а коли плаче?»
- Математична гра «Веселі задачки»
6.5. Художньо–продуктивна діяльність:
Аплікації:
- «Равлик»
- «Квіти»(за задумом із макарон)
- «Білочка»
- Створення власної книжечки (за задумом)
Малювання:
- «Колобок»
- «Квітка для мами»
- «Портрет мами»
- «Сам у дома» ( челендж для дітей старшої та середньої груп)
Ліплення:
- «Сонечко»
- «Мій домашній улюбленець»
- «Ліплення смішариків»
Матеріали для розвитку мовлення:
- Скоромовки
- Вірші
- Пальчикові гімнастики
- Чистомовки
7. Підібрали та виготовили матеріали
- Розробили та виготовили дидактичні ігри з розвитку математичних здібностей засобами лего-конструювання.
- Картотека сюжетно-рольових ігор для всіх вікових груп.
- Демонстраційний матеріал на тему: «Пожежна безпека»
- Матеріал з розвитку мовлення та культури спілкування. Комплект мнемотаблиць «Загадки»
- Виготовлення наголівників для рухливих ігор для рухливих ігор на літньо-оздоровчий період
- Підбір ігор для розвитку уваги та пам’яті на всі вікові групи
- Пошук матеріалу для дітей з профілактики булінгу.
- Підготовка пам’яток для батьків щодо пізнавальної активності дітей
Висновки. Через карантин батьки і діти опинились у полоні своїх комфортних домівок. На жаль, одразу ми не були готові до такого швидкого розвитку подій. Але поступово роботу вдалося налагодити.
Всі педагоги проводили роботу в межах робочого часу, визначеного графіком та добре виконували свої професійні обов’язки. В умовах карантину тісно налагодили взаємозв’язок з батьками вихованців та постійно надавали консультації щодо організації освітньої діяльності вдома.