Звіт з дистанційної роботи на період карантину з 12.05. по 22.05 н. р. педагогічного колективу ЗДО «Яблунька» с. Худяки Леськівської сільської ради

Дата: 21.05.2020 14:13
Кількість переглядів: 4416

Звіт з дистанційної роботи на

період карантину

з 12.05. по 22.05 н. р. педагогічного колективу

ЗДО «Яблунька» с. Худяки

Леськівської сільської ради

За період дистанційної роботи на час карантину з 12.05 по 22.05н. р.:

1. Педагоги закладу написали індивідуальні плани з дистанційної роботи відповідно до річних завдань ЗДО «Яблунька».

2. Опрацювали статтю А. Семенової «Навчальне навантаження для здобувачів дошкільної освіти».

3. Ознайомилися.

        3.1. Консультація «Формування успішної особистості на етапі дошкільного дитинства під час дистанційної освіти».

        3.2. Семінар-практикум «Інновації у формуванні природничо-екологічної компетенції дітей дошкільного віку».

        3.3. Методичні рекомендації на тему: «Розв’язання конфліктних ситуацій з батьками вихованців».

        3.4. Консультація «Взаємодія з дошкільниками на партнерських засадах та формування в них компетенцій передбачених «Базовим компонентом дошкільної освіти»».

4. Опрацювали.

        4.1. Статтю «Діагностика і формування виразності мовлення старших дошкільнят».

        4.2. Теоретичний матеріал з теми: «Іграшковий світ дитини – засіб її всестороннього розвитку».

5. Самоосвіта.

        5.1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах з пошуку необхідних консультацій для батьків.

        5.2. Перегляд вебінару «Вихід із карантину: «Як вивести працівників на робочі місця» та отримала сертифікат вебінару (директор Короп Л. В.).

        Перегляд вебінару «Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку. ТРВЗ – інструменти» та отримала сертифікат вебінару (директор Короп Л. В.).

        Перегляд онлайн-вебінару «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» (вихователі).

        Перегляд вебінару «Підвищуємо кваліфікацію онлайн».(вихователі).

        Перегляд онлайн-вебінару «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників» (вихователі).

        Перегляд онлайн-вебінару на тему: «Особливості організації фізичного розвитку дошкільника» (вихователі).

6. Робота з батьками та дітьми надіслана у вайбер – групі.

Консультації:

«Роль бабусі у вихованні дитини»;

«Як навчити дитину ділитися і бути щедрою»;

«Профілактика дитячого травматизму вдома»;

«Роль сенсорного виховання у розвитку особистості дитини раннього віку»;

«Навчіть дитину любити й берегти природу»;

«9 способів навчити дитину, як правильно тримати олівець»;

«Як навчити дитину самостійності»;

«Чим зайняти дитину вдома»;

«Міжнародний День сім’ї»;

«Щасливі діти. Хто вони?»;

«Працелюбність формується у родині»;

«Фізичне виховання дітей в сім’ї»;

«Як допомогти дитині почувати себе впевненою»;

«Музика в житті дитини»;

«Музична арт-терепаія на всі випадки життя»;

Поради:

«10 заповідей батьківства»;

«Домашня діагностика готовності дитини до школи. Поради батькам майбутніх першокласників»;

«10 речей, які діти хочуть чути від своїх батьків»;

«Як влаштувати дитяче дозвілля, коли карантин?».

Розвиваюче відео:

д/г «Знайди маму для малюка», «Як розмовляють тварини?»;

мультфільм «Вивчаємо спецмашини», «Як курчатко маму шукало», «Дні тижня», «Подорож Україною»;

відеоінформація «Про комах», «Геометричні фігури», «Міжнародний День сім’ї», «Про транспорт», «Лічба в межах десяти. Частини доба», «Дітям про вишиванку»;

відео «Екологічна казка для дітей», «Веселка»;

заняття «Подорож до країни казок»;

міні-заняття «Малюємо квіти штампами»;

колискова «Люлі, люлі»;

музична пальчикова гра «Дощик»;

ритмічний оркестр з клавесами;

пісенька «Сонечко», «Наш садочок, прощавай!»;

музична казка «Три яблуньки»;

музично-дидактична гра «Пташка музикант», «Що звучить?», «Загадки сонечка», «Мажор і мінор», «Музичний магазин», «Сім’я пальчиків».

Художньо-естетичні заняття:

  • аплікація: «Сонечко», «Весела хмаринка», «Левенятко», «Ракета», «Комахи», «Пожежна машина», «Прикрасимо вишиванку», до казки «Зайчикова хатка»;
  • ліплення: «Мешканці космосу», «Геометричні фігури»;
  • малювання: «Комахи», «Веселка», «Моя вишиванка», «Спецмашини», «Весняна картина».

Флешмоб «До Всеукраїнського Дня вишиванки».

Пальчикові ігри та мовні вправи:

«Квасимо капусту», «Дощик», «Вишиваю вишиванку», «Прочитай прислів’я за картинкою», «Опиши…», «Розкажи про дерево», вправи на автоматизацію звука [Л].

7. Підібрали та наповнили матеріал.

-        Розробили ряд дидактичного матеріалу на тему «Пізнаємо світ гри з LEGO» (картки, схеми, піктограми, лабіринти, конспекти практичних занять з цікавими творчими завданнями).

-        Демонстраційний матеріал на тему «Земля сумує і радіє».

-        Виготовили ігрові споруди з розвитку дрібної моторики рук та сенсорних здібностей дітей на майданчику ясельної та середньої груп.

-        Підбір ігор для розвитку художньо-естетичного розвитку.

-        Матеріали з розвитку мовлення та навчання елементів грамоти (картки, демонстраційний матеріал, схеми, конспекти практичних занять).

 

Висновок. Освітній процес за розпорядженням керівника був вдало проведений.

 Всі педагоги проводили роботу в межах робочого часу, визначеного графіком та добре виконували свої професійні обов’язки. В умовах карантину тісно налагодили взаємозв’язок з батьками вихованців. Робота проводилася згідно річного плану роботи та виконувалися всі його розділи.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано