Шановні жителі Леськівської територіальної громади!
В зв’язку з створенням кол-центру в ПАТ «Черкасиобленерго» фізичні та юридичні споживачі можуть зареєструвати свої номери мобільних телефонів для отримання смс про планові, позапланові відключення за 3 дні до відключення, за телефоном (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328.
Повідомлення до Леськівської сільської ради не надходитимуть.
Планові місячні відключення, а позапланові та планові скореговані(за 5 днів) до відключення попереджаються за посиланням http://cherkasyoblenergo.com/vidkl/ck_rem/#
Також надаємо інформацію щодо роботи кол-центру:
Кол-центр працює в цілодобовому режимі, у вихідні та святкові дні.
Кожен абонент Черкас та області має можливість зателефонувати за багатоканальними номерами: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328 й отримати необхідну інформацію у режимі прямого зв'язку з оператором чи за допомогою інтерактивного голосового меню.
Кол-центр - спеціалізований підрозділ, призначенням якого є підвищення якості інформаційного обслуговування споживачів з питань електропостачання, реалізації принципів відкритості та орієнтації на клієнта, вдосконалення взаємовідносин між Товариством та споживачами електричної енергії.
Оператори Кол-центру приймають повідомлення і надають інформацію щодо питань:
- показників приладів обліку електричної енергії;
- порушень електропостачання;
- порушень в роботі приладів обліку електроенергії;
- аварій та нещасних випадків в мережах ПАТ «Черкасиобленерго»;
- обривів ліній електропередач у місцях їх прокладання (у дворах, на вулицях, відкритих ТП тощо),
- проведення заходів безпеки громадян до прибуття працівників Товариства для ліквідації аварій;
- несанкціонованих підключень до мереж ПАТ «Черкасиобленерго»;
- неправомірних дій персоналу Товариства під час виконання робіт або у ході взаємодії з споживачами електроенергії;
- низки інших питань, пов’язаних із роботою енергетичного обладнання, надання послуг, взаємовідносин з працівниками Товариства.
АВТОМАТИЧНЕ МЕНЮ САМООБСЛУГОВУВАННЯ
Зателефонувавши в Кол-центр, абонент зможе отримати інформацію в автоматичному режимі або в спілкуванні з оператором. Автоматичне меню самообслуговування надає можливість абоненту отримати необхідну інформацію натисканням відповідної клавіші на своєму телефоні:
На сайті розроблена форма передачі показників лічильника за допомогою послуг:
кабінет побутового споживача (для фізичних осіб) та кабінет юридичного споживача (для юридичних осіб).
Також покази лічильника можна передавати через месенджер Viber.
Передбачено два варіанти під'єднання до корпоративного чату ПАТ "Черкасиобленерго":
- через сканування QR-коду або через перехід за посиланням на сайті Товариства, таким чином ви автоматично під'єднаєтесь до паблік-аккаунту
- далі слід натиснути "Повідомлення" та просто дотримуватись інструкції автовідповідача