Забезпечення права дитини на родину - у пріоритеті.
Сьогодні 22.12.2023 за ініціативи начальника служби у справах дітей Наталії РЯБКО в Леськівській сільській раді відбулася міжвідомча нарада щодо «Захисту прав дітей в умовах війни». Це питання обговорили у контексті акції «Патронат – послуга любові!» та результатів перевірки стану виховної роботи в ліцеях, що відбувалася протягом листопада 2023 року.
У нараді взяв участь голова Леськівської сільської ради Микола БАС, начальниця відділу освіти Ганна Насонова, директорка КЗ «Центр надання соціальних послуг» Зоя Письменна, старости Чорнявського, Думанецького та Худяківського старостинських округів, директори ліцеїв то дошкільних навчальних закладів.
Під час перевірки членами комісії були вивчені плани виховних заходів, роботу гуртків, забезпечення дітей гарячим харчуванням, організацію позаурочних заходів, роботу учнівського самоврядування. Кожному ліцею надані рекомендації, щодо подальшої роботи, вказано на порушення.
Проте найголовнішим пріоритетом роботи органу опіки та піклування Леськівської сільської ради залишається забезпечення права дитини на родину. І тут поряд із профілактикою дитячої бездоглядності та безпритульності є допомога сім’ям з дітьми у період кризи. Для допомоги у подоланні складних життєвих обставин, для підтримки та реабілітації дитини та її сім’ї і покликана така послуга як «Патронат над дитиною». Наталія Рябко більш детально зупинилася на питанні оплати праці патронатного вихователя та на грошовому забезпеченні влаштованих дітей, а найголовніше на тому, що дана послуга дасть можливість дитині повернутися до біологічної родини. Тому 2024 рік буде роком активного пошуку сім’ї патронатного вихователя. Більш детально про дану послугу можна ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/893-2021-%D0%BF#Text, https://www.youtube.com/watch?v=ZT_8h0C3TR8
Серед ключових обставин та причин влаштування дітей в патронат:
* діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;
* складні життєві обставини;
* невиконання батьківських обов’язків.