НАДАННЯ ДОЗВОЛУ НА ОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ЗГОДИ НА ВІДМОВУ ВІД ПРИЙНЯТТЯ СПАДЩИНИ

Дата: 17.11.2020 09:54
Кількість переглядів: 560

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява на ім’я начальника служби у справах дітей матері (батька, осіб, які їх замінюють) малолітньої дитини або заява дитини після 14 років.
  2. Копія свідоцтва про народження дитини.
  3. Копія паспорта матері (батька, осіб, які їх замінюють).
  4. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника.
  5. Копія документів, що підтверджують право власності (користування) дитини на відчужуване майно.
  6. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відповідно до законодавства.
  7. Копія документів, що підтверджують наявність спадщини на ім’я малолітньої чи неповнолітньої дитини (автомобіль, квартира тощо).
  8. Довідка з місця проживання, про склад сім’ї та реєстрацію.
  9. Копія рішення про встановлення опіки (для опікунів, піклувальників).
  10. Копія свідоцтва про смерть батька (матері).
  11. Витяг, виданий органом реєстрації актів цивільного стану за місцем реєстрації народження дитини, про те, що відомості про батька внесені за вказівкою матері відповідно до ч. 1 статті 135 Сімейного кодексу України (у разі, коли дитину виховує одинока мати).
  12. Довідка управління (відділу) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб за місцем реєстрації сім’ї (у разі виїзду сім’ї на постійне місце проживання за кордон)

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано