A A A K K K
для людей із порушенням зору
Леськівська громада
Черкаська область, Черкаський район

Шановні жителі Леськівської територіальної громади!

Дата: 08.02.2022 15:01
Кількість переглядів: 297

В зв’язку з створенням кол-центру в ПАТ «Черкасиобленерго» фізичні та юридичні споживачі можуть зареєструвати свої номери мобільних телефонів для отримання смс про планові, позапланові відключення за 3 дні до відключення, за телефоном (0472) 33-87-87(093) 170-40-57(050) 434-87-87(067) 690-48-480800-501-328.

Повідомлення до Леськівської сільської ради не надходитимуть.

Планові місячні відключення, а позапланові та планові скореговані(за 5 днів) до відключення попереджаються за посиланням http://cherkasyoblenergo.com/vidkl/ck_rem/#

Також надаємо інформацію щодо роботи кол-центру:

 Кол-центр працює в цілодобовому режимі, у вихідні та святкові дні.

Кожен абонент Черкас та області має можливість зателефонувати за багатоканальними номерами: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328 й отримати необхідну інформацію у режимі прямого зв'язку з оператором чи за допомогою інтерактивного голосового меню.

Кол-центр - спеціалізований підрозділ, призначенням якого є підвищення якості інформаційного обслуговування споживачів з питань електропостачання, реалізації принципів відкритості та орієнтації на клієнта, вдосконалення взаємовідносин між Товариством та споживачами електричної енергії.

Оператори Кол-центру приймають повідомлення і надають інформацію щодо питань:

  • показників приладів обліку електричної енергії;
  • порушень електропостачання;
  • порушень в роботі приладів обліку електроенергії;
  • аварій та нещасних випадків в мережах ПАТ «Черкасиобленерго»;
  • обривів ліній електропередач у місцях їх прокладання (у дворах, на вулицях, відкритих ТП тощо),
  • проведення заходів безпеки громадян до прибуття працівників Товариства для ліквідації аварій;
  • несанкціонованих підключень до мереж ПАТ «Черкасиобленерго»;
  • неправомірних дій персоналу Товариства під час виконання робіт або у ході взаємодії з споживачами електроенергії;
  • низки інших питань, пов’язаних із роботою енергетичного обладнання, надання послуг, взаємовідносин з працівниками Товариства.

АВТОМАТИЧНЕ МЕНЮ САМООБСЛУГОВУВАННЯ

Зателефонувавши в Кол-центр, абонент зможе отримати інформацію в автоматичному режимі або в спілкуванні з оператором. Автоматичне меню самообслуговування надає можливість абоненту отримати необхідну інформацію натисканням відповідної клавіші на своєму телефоні:

 

На сайті розроблена форма передачі показників лічильника за допомогою послуг:
кабінет побутового споживача (для фізичних осіб) та кабінет юридичного споживача (для юридичних осіб).

Також покази лічильника можна передавати через месенджер Viber

Передбачено два варіанти під'єднання до корпоративного чату ПАТ "Черкасиобленерго":

- через сканування QR-коду або через перехід за посиланням на сайті Товариства, таким чином ви автоматично під'єднаєтесь до паблік-аккаунту
- далі слід натиснути "Повідомлення" та просто дотримуватись інструкції автовідповідача


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь