Щодо внесення змін у додаток 5 до Порядку Функціонування Електронного кабінету
Щодо внесення змін у додаток 5 до
Порядку Функціонування Електронного кабінету
Відповідно до наказу Міністерства фінансів від 27.02.2023 №110 "Про внесення змін у додаток 5 до Порядку функціонування Електронного кабінету" передбачено можливість для платника податків, з метою перевірки контрагента, отримати інформації про наявність контрагента в переліку ризикових платників (дата включення та виключення з такого переліку, критерій ризиковості). Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 08 березня 2023 р. за №415/39471 та набирав чинності з 17.03.2023 року.
Відповідно до п. 22 розд. II Порядку функціонування Електронного кабінету платникам податків надається право отримати податкову інформацію про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, а саме:
- податкова адреса;
- інформація про місце обліку платника податків;
- відомості про посадових осіб платника податків;
- наявність відокремлених підрозділів;
- види економічної діяльності;
- наявність об’єктів оподаткування;
- заборгованість;
- нараховані грошові зобов’язання;
- наявність ліцензій;
- зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування;
- несвоєчасно зареєстровані податкові накладні/розрахунки коригування;
- перелік товарів згідно з УКТЗЕД;
- інформація щодо включення до/виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості;
- звітність з трансферного ціноутворення;
- фінансовий результат до оподаткування;
- залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів;
- наявність експортних/імпортних операцій.